Wednesday 6 November 2013

Mencuba nasib dengan JDR (Job Di Rumah)

بسمﷲ الرحمن الرحيم
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

     Da masuk bulan yang ke-11 hari yang ke-6 bagi tahun 2013.. hahaha. Saje nak panjangkan post nie. Hari nie, hari pertama Periksa SPM.. Semoga berjaya kepada semua yang mendudukinya.. Ai da ambik periksa nie 9 tahun yang lepas. Kita berbalik semula pada tajuk kat atas la ye.. Kalau nak cerita masa Ai ambik SPM panjang berjela-jela pulak topik yang topik ada kena-mengena dengan tajuk kat atas tu.

     ''JDR'' atau ''Job Di Rumah''. Laman yang Ai baru jumpa dalam 2,3 minggu lepas. Ai baru apply 2 hari yang lepas dan permohonan masih dalam proses. Jadi, Ai ambik masa jugak sebelum apply kerja sambilan nie sebab ada bayaran yang dikenakan untuk panduan yang diberikan.

      Ai tak dapat nak cerita panjang lebar sebab permohonan masih belum selesai.. Apa-apa pun kalau berjaya dan ada hasilnya, pasti Ai akan update kan untuk pengetahuan kawan-kawan. Yela perkara baik mesti dikongsi bersama.

     Sampai sini dulu.. Setelah step seterusnya berjaya, Ai akan update kan untuk rakan-rakan mencuba ye.

Inilah la laman webnyer.. boleh la jenguk-jenguk ye...

No comments:

Post a Comment

Shoppin Online & Dapat Cashback

بسمﷲ الرحمن الرحيم Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang      Siapa yang tak suka berbelanja aka shopping kan... Ter...