Monday 1 August 2016

Laman Web Jahitan Yang Best...

بسمﷲ الرحمن الرحيم
Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang

     Ila tengah searching pasal design langsir yang simple, mudah dijahit dan yang paling penting cantik. Tengah bersemangat nak mencari design yang sesuai untuk rumah Ila nanti. Insya-Allah. Sekarang dalam misi mencari maklumat sebanyak-banyaknya. Dok sibuk mencari Ila terjumpa satu laman web yang sangat berguna untuk sesiapa yang minat menjahit.

     Laman web nya ialah... http://www.craftsy.com/

      Laman web nie macam laman sosial. Dia bukan cuma perkara jahit menjahit je. Masak-memasak terutamanya buat kek pun ada. Laman web nie kita kene daftar. Cuma masukkan email kemudian kita boleh pergi mana-mana bahagian yang kita nak. Yang bestnya tentulah ada bahagian FREE PATTERN. Part ni kalau da daftar je boleh download.


    Ada juga video tutorial dan kelas menjahit. cuma kita kene pandai pilih sebab ada sebahagian yang berbayar dan ada yang percuma.. 


     Laman web nie juga ada jual kain/fabrik, alatan menjahit dan mengait. Jadi sesiapa yang berminat, boleh la melawat laman web nie ye.. Just click link yang ada di atas.. Selamat melawat dan selamat mencuba...

No comments:

Post a Comment

Shoppin Online & Dapat Cashback

بسمﷲ الرحمن الرحيم Dengan Nama Allah Yang Maha Pemurah Lagi Maha Penyayang      Siapa yang tak suka berbelanja aka shopping kan... Ter...